Nyström Reser

Zakynthos - Dag 11

Kategori: Allmänt


Låt mig presentera min bästaste vän på semestern. 

Solsängen Wille Hvila.

(null)

Wille har tagit hand om mig på bästa sätt. Jag känner mig utvilad och pigg varje eftermiddag vi skiljs åt. Han är också utrustad med fyra komfortzoner, Bekväm, Effektiv, Sport och Sport Plus.  

(null)

Lilla Fruas solsäng är inte alls lika trevlig, den hugger efter mig och när Lilla Frua har lagt sig tillrätta kommer det upp en stor skylt det står "STÖR EJ!" på.

Vi har också haft Nyströmska Poolmästerskapet idag. 

Den första grenen var simning fram och tillbaka en gång i poolen. Här hävdar jag fusk å det grövsta, man kan inte simma så där snabbt som Lilla Frua med hennes korta armar och ben. Hon måste haft en dold utombordare till hjälp. Hon hann dricka en drink t.o.m innan jag forsade in i mål.

(null)

Sen skulle vi tydligen ha tävling i vem som kunde flyta snyggast. Bedömningssporter tycker jag väll lite sådär om. 

Jag hävdar med bestämdhet att det var jag som vann. Vilket naturligtvis viftades bort med ett skratt från Lilla Frua. 

(null)

(null)

Har hört hemifrån att det är någon Hasse Höststorm som härjar runt i omgångar med massor av regn och låga temperaturer. 

Här har vi Sonny Solsken som vräkt ur sig 34 graders värme idag. ☀️


Kommentera inlägget här: