Nyström Reser

Zakynthos - Dag 13

Kategori: Allmänt


Mellan alla bad och allt latande på solsängen idag slank det även ner  en hög med glass. Det är bara och gå och hämta, finns hur mycket som helst. Jordgubb, banan och vanilj blev det idag tillsammans med en skopa chokladsås.

(null)

På eftermiddagen skulle vi ut och reka inför i morgon men först skulle vi gå till någon butik där Lilla Frua skulle köpa en liten väska. 

"Den här blir så bra, den ska jag ha till bla bla bla." Där någonstans hade jag slutat lyssna. 

(null)

Det jag ville reka var om den närmaste puben visar Sveriges match mot Spanien i morgon, vilket de skulle göra. 

(null)

Vi slog oss ner för plötsligt blev Lilla Frua sugen på en Aperol Spritz. Självklart fick jag bjuda henne på en sån. Jag själv nöjde mig med Coca-Cola.

(null)

Vi har även hunnit med det Nyströmska Mästerskapet i Yatzy. 

Tre omgångar skulle utkämpas. 

  1. En omgång rakt uppifrån och ner på protokollet.
  2. En omgång fritt val på översta delen av protokollet sen fritt val på undre delen.
  3. En omgång fritt val på hela protokollet.

Hur det gick? Lilla Frua vann de två första omgångarna och jag vann den sista omgången.

(null)

Sen skulle tydligen alla poäng sammanräknas till en slutsumma. Inte var det jag som hittade på den lilla slutpiruetten inte. Den visade bara hur totalt överkörd och förnedrad jag även blev i NM i Yatzy.

(null)

Jävla skitspel. 

(null)




Kommentera inlägget här: